Depositum

DEPOSITUM:

Alle, der booker en plads, skal indenfor 7 dage overføre 500 kr. i depositum pr. bur på:

Reg. 9004 Konto 1120722200.

Dette depositum fratrækkes, når man betaler for opholdet ved afhentningen af katten.

Hvis man aflyser sin reservation efter depositummet er betalt, mister man sit depositum. Dette er ens for alle kunder uanset årsag. 

Hvis man har flere reservationer, kan man godt nøjes med et depositum, som så går videre til næste gang. Så fratrækkes depositummet ikke den første gang. Men hvis man aflyser en af gangene, bortfalder depositummet og man skal indbetale 500 kr. igen til den næste reservation.

Man kan ikke rykke en reservation/depositum til et andet tidspunkt.
Hvis man ikke kommer i den reserverede periode, anses det som en aflysning. Vi har muligvis afvist andre kunder og ender med tomme bure. Det bruger vi depositummet til at dække.

Hvis man afbestiller sin plads mindre end 14 dage inden følgende uger: 7, påsken, 42 og 52 bliver man opkrævet det fulde beløb for opholdet.

Hvis man afbestiller sin plads mindre end 30 dage inden ophold i ugerne 26-33, bliver man opkrævet det fulde beløb for opholdet.

Vi oplever mange kunder, der afbestiller få dage inden deres reservation og derved gør at andre mister muligheden for at kunne have fået en plads. Der er ingen fra ventelisten, der kan bruge pladsen, når den først tilbydes dagen før. Vi står derfor med tomme bure i de perioder, der afbestilles.

 
Du er her: ForsideDepositum
Jeg overtog kattepensionen i november 2019. Jeg bor på ejendommen med min mand og vores 3 børn.

Udover at arbejde i kattepensionen,  arbejder jeg også som pædagog på en skole for børn med autisme. Dette betyder bl.a. at jeg kan være svær at fange på telefonen i dagtimerne. Man kan dog stadig ringe og lægge besked og jeg vil ringe tilbage hurtigst muligt. Bookinger skal dog skrives på mail/SMS eller i skemaet.

Mails og SMS vil jeg besvare løbende, så skriv gerne hvis I har spørgsmål eller vil booke plads til jeres kat.

www.mollegaardskattepension.dk